Nagy Gyula (2023) B2B és B2C marketing eszközök használata a Senio Kft. számára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT_Nagy_Gyula.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ_Nagy_Gyula_KA.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (199kB) |
|
PDF
Nagy Gyula bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (232kB) |
Absztrakt (kivonat)
Napjaink hazai gazdaságának egyik húzóágazatát képezi az építőipar. Ennek több oka is van. Az állam által kínált otthonteremtési és felújítási támogatásoknak köszönhetően egyszerűbbé, elérhetőbbé és bizonyos esetekben gazdaságosabbá vált építkezni, felújítani. Emellé tartozik az új ingatlanok esetében érvényes 5%-os áfa kulcs. Aminek köszönhetően az ingatlan befektetések száma nagy mértékben megnőtt. A babaváró támogatások és az otthon teremtési kedvezmények. Ebbe a kategóriába sorolható a Magyar Falu Program és az Otthon felújítási Program is, melynek keretein belül 6 millió forintig 3 millió forintot térit meg az állam otthonunk felújítása során, megfelelő dokumentumok felmutatása után. Így a befektetők és az új ingatlanba költözni vágyóknak elérthetőbbé vált.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | adócsökkentés, árupiac, business marketing, építőipar - építészet, kis- és középvállalkozás - KKV |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 19. 18:25 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 19. 18:25 |
Actions (login required)
Tétel nézet |