A Z generáció Instagramhasználati szokásai a szabadidős célú utazásaik során

Nagy Nikolett (2023) A Z generáció Instagramhasználati szokásai a szabadidős célú utazásaik során. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Nagy_Nikolett_BT0VUA.pdf] PDF
Nagy_Nikolett_BT0VUA.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Nagy Nikolett_konzulensi_Formádi2.pdf] PDF
Nagy Nikolett_konzulensi_Formádi2.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (303kB)
[thumbnail of Nagy_Nikolett.pdf] PDF
Nagy_Nikolett.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (202kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban kiemelten foglalkozom, azzal, hogy az Instagram oldalon közzétett tartalmak mennyire befolyásolják őket turisztikai döntéshozatalukban, valamint a turisztikai élmény kialakulását. Kutatásomban 20-26 év közötti gyakran szabadidős tevékenység miatt utazó személyekkel készítettem két fókuszcsoportos interjút, hogy felmérjem valóban ekkora szerepe van-e a közösségi médiának az idegenforgalomban. A hipotézisem nem igazolódótt be, hiszen azt feltételeztem, hogy a közösségi médiának, azon belül az Instagramnak nagy szerepe van a szabadiős utazás során. A kutatás során választ kaptam arra, hogy kevésbé befolyásolják a vizsgált Z generáció tagjait a közösségi média hatása.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: élménygazdaság, információ, közösségi média, turisztikai desztináció, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 19. 18:25
Utolsó módosítás: 2023. Már. 19. 18:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet