Nagy Nikolett (2023) A Z generáció Instagramhasználati szokásai a szabadidős célú utazásaik során. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Nagy_Nikolett_BT0VUA.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Nagy Nikolett_konzulensi_Formádi2.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (303kB) |
|
PDF
Nagy_Nikolett.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (202kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban kiemelten foglalkozom, azzal, hogy az Instagram oldalon közzétett tartalmak mennyire befolyásolják őket turisztikai döntéshozatalukban, valamint a turisztikai élmény kialakulását. Kutatásomban 20-26 év közötti gyakran szabadidős tevékenység miatt utazó személyekkel készítettem két fókuszcsoportos interjút, hogy felmérjem valóban ekkora szerepe van-e a közösségi médiának az idegenforgalomban. A hipotézisem nem igazolódótt be, hiszen azt feltételeztem, hogy a közösségi médiának, azon belül az Instagramnak nagy szerepe van a szabadiős utazás során. A kutatás során választ kaptam arra, hogy kevésbé befolyásolják a vizsgált Z generáció tagjait a közösségi média hatása.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | élménygazdaság, információ, közösségi média, turisztikai desztináció, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 19. 18:25 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 19. 18:25 |
Actions (login required)
Tétel nézet |