A fogyasztó személyiségének hatása a fogyasztási preferenciákra

Paróczai Anna (2015) A fogyasztó személyiségének hatása a fogyasztási preferenciákra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A fogyasztó személyiségének hatása a fogyasztási preferenciákra.pdf] PDF
A fogyasztó személyiségének hatása a fogyasztási preferenciákra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Fogyasztási preferenciák, Személyiség, Vásárlási szokások, Fogyasztói magatartás
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 12. 11:12
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 11:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet