A reklámok befolyásoló hatása a vásárlási szokásokra és a mentális egészségre

Mundi Hella (2023) A reklámok befolyásoló hatása a vásárlási szokásokra és a mentális egészségre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Mundi Hella.pdf] PDF
Szakdolgozat_Mundi Hella.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (923kB)
[thumbnail of Mundi Hella ÚJ Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ2022 dec.pdf] PDF
Mundi Hella ÚJ Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ2022 dec.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (190kB)
[thumbnail of MundiHkülső.pdf] PDF
MundiHkülső.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (143kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom témája a reklámok befolyásoló hatása az emberek vásárlási szokásaira és mentális egészségükre. A reklámok már régóta szerves részei az életünknek és jelenlétük napjainkban egyre inkább meghatározó. Mivel egyre többet találkozunk velük, könnyen hatással lehetnek az életünk bizonyos részeire. Legyen szó arról, hogy milyen a kedvünk, hogy mit és mennyire tudatosan vásárolunk, de akár arról is, hogy hogyan gondolkodunk saját magunkról vagy hogyan látjuk az életünket. Kutatásomat a 18. évüket betöltött felnőtt emberek körében végeztem, online kérdőíves megkérdezés formájában. Célom az volt, hogy megtudjam milyen hatással bírnak a reklámok az emberek mentális egészségére és befolyásolják-e az egészséges önértékelésüket. Emellett, hogy van-e összefüggés a befolyásolhatóság és olyan tényezők között, mint a nem, életkor, iskolai végzettség vagy közösségi média oldalak túlzott használata.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Papp Judit
Belső
Mestertanár; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: befolyásolás, közösségi média, önértékelés, reklám, vásárlási szokások
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 19. 18:24
Utolsó módosítás: 2023. Már. 19. 18:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet