Mundi Hella (2023) A reklámok befolyásoló hatása a vásárlási szokásokra és a mentális egészségre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Mundi Hella.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (923kB) |
|
PDF
Mundi Hella ÚJ Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ2022 dec.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (190kB) |
|
PDF
MundiHkülső.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (143kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom témája a reklámok befolyásoló hatása az emberek vásárlási szokásaira és mentális egészségükre. A reklámok már régóta szerves részei az életünknek és jelenlétük napjainkban egyre inkább meghatározó. Mivel egyre többet találkozunk velük, könnyen hatással lehetnek az életünk bizonyos részeire. Legyen szó arról, hogy milyen a kedvünk, hogy mit és mennyire tudatosan vásárolunk, de akár arról is, hogy hogyan gondolkodunk saját magunkról vagy hogyan látjuk az életünket. Kutatásomat a 18. évüket betöltött felnőtt emberek körében végeztem, online kérdőíves megkérdezés formájában. Célom az volt, hogy megtudjam milyen hatással bírnak a reklámok az emberek mentális egészségére és befolyásolják-e az egészséges önértékelésüket. Emellett, hogy van-e összefüggés a befolyásolhatóság és olyan tényezők között, mint a nem, életkor, iskolai végzettség vagy közösségi média oldalak túlzott használata.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | befolyásolás, közösségi média, önértékelés, reklám, vásárlási szokások |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 19. 18:24 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 19. 18:24 |
Actions (login required)
Tétel nézet |