Tóth Boglárka Sára (2023) Az influenszer marketing hatása a fogyasztói magatartásra a divatcikkeket árusító kis-és nagykereskedelmekre fókuszálva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Az influenszer marketing hatása a fogyasztói magatartásra a divatcikkeket árusító kis-és nagykereskedelmekre fókuszálva.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Tóth Boglárka Sára ÚJ Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ2022 dec.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (189kB) |
|
PDF
TóthBkülső.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (141kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom témája az influenszer marketing hatása a fogyasztói magatartásra nézve, a divatcikkeket árusító kis-és nagykereskedelmekre fókuszálva. Napjainkban bátran kijelenthető, hogy az online térben, illetve a közösségi média oldalakon való aktív jelenlét a magánszemélyeken túl, a vállalati szférában is nagy jelentőséggel bír. A közösségi platformok elterjedése párhuzamba állítható az influenszerek elterjedésével, akiknek célja az érzelmi kötődésen keresztüli befolyásolása az őt követők körében. A cégek marketing fogásai során előszeretettel építenek rájuk kampányokat, és bíznak abban, hogy segítségükkel előrébb jutnak, nagyobb bevételre tesznek szert. Kutatásom során arra kerestem a választ, hogy bírnak-e az influenszerek ilyen jellegű befolyásoló erővel, és ha igen, milyen mértékben képesek a fogyasztók vásárlói döntéseit befolyásolni. A primer kutatásom során, a kérdőívem a 18-55 év korosztályba tartozók töltötték ki, összesen 118 fő. A szekunder kutatásommal összevetve a kérdőívem során kapott válaszokat, fény derült arra, hogy mi az általános vélemény az influenszerek tevékenységéről és hogy nem biztos, hogy akkora befolyásoló erejük van, mint ahogyan azt a cégek marketingmenedzserei remélik.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | befolyásolás, fogyasztói magatartás, hirdetések, online marketing, vásárlói magatartás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 19. 18:24 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 19. 18:24 |
Actions (login required)
Tétel nézet |