Online marketing stratégia kialakítása specialty kávézó részére

Urbán Réka (2023) Online marketing stratégia kialakítása specialty kávézó részére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Online marketing stratégia kialakítása specialty kávézó részére.pdf] PDF
Online marketing stratégia kialakítása specialty kávézó részére.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ új_Urbán Réka.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ új_Urbán Réka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (163kB)
[thumbnail of Urbán Réka_Szakdolgozat értékelő lap_külső.pdf] PDF
Urbán Réka_Szakdolgozat értékelő lap_külső.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (150kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom során az online marketing stratégia kialakításának fontos elemeit és elemzéseit mutatom be. A dolgozat alatt a szakirodalom áttekintését követően ismertetem a kutatási kérdéseket, a stratégia fontosságát. Továbbá bemutatom a SWOT, a STEEPLE, a BCG-mátrix, a 4P elemzést, valamint a Porter 5 erő modellt is. Ezt követően az STP kialakításáról, a Buyer Persona-ról, a PPC-ről, a PPL-ről, illetve az értékesítési tölcsérről adok áttekintést. Mindemellett szó esik még a vírusmarketing tartalmakról, az influencer marketingről, a social media stratégiáról, illetve a közösségi médiában megjelenő marketingről és az önreflexióról egyaránt. Ezt követően az általam választott specialty kávézót, illetve annak online jelenlétét mutatom be és készítem el számára a SWOT, a STEEPLE, valamint a marketingmix elemzést. Végül a kutatásomhoz felhasznált interjút, illetve kérdőívet elemzem, mely alapján a kutatási kérdések megválaszolásra kerülnek, illetve javaslatot teszek a kávézó online jelenlétének kialakítására, fejlesztésére. A szakdolgozat végére a felhasznált irodalmat, illetve a kérdőívet csatolom.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
dr. Papp Vanda
Belső
egyetemi docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: elemzés(ek), marketing, marketingstratégiák, online marketing, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 19. 18:23
Utolsó módosítás: 2023. Már. 19. 18:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet