Online marketing stratégia kialakítása specialty kávézó részére

Urbán Réka (2023) Online marketing stratégia kialakítása specialty kávézó részére. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of Online marketing stratégia kialakítása specialty kávézó részére.pdf] PDF
Online marketing stratégia kialakítása specialty kávézó részére.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ új_Urbán Réka.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ új_Urbán Réka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (163kB)
[thumbnail of Urbán Réka_Szakdolgozat értékelő lap_külső.pdf] PDF
Urbán Réka_Szakdolgozat értékelő lap_külső.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (150kB)

Abstract

Szakdolgozatom során az online marketing stratégia kialakításának fontos elemeit és elemzéseit mutatom be. A dolgozat alatt a szakirodalom áttekintését követően ismertetem a kutatási kérdéseket, a stratégia fontosságát. Továbbá bemutatom a SWOT, a STEEPLE, a BCG-mátrix, a 4P elemzést, valamint a Porter 5 erő modellt is. Ezt követően az STP kialakításáról, a Buyer Persona-ról, a PPC-ről, a PPL-ről, illetve az értékesítési tölcsérről adok áttekintést. Mindemellett szó esik még a vírusmarketing tartalmakról, az influencer marketingről, a social media stratégiáról, illetve a közösségi médiában megjelenő marketingről és az önreflexióról egyaránt. Ezt követően az általam választott specialty kávézót, illetve annak online jelenlétét mutatom be és készítem el számára a SWOT, a STEEPLE, valamint a marketingmix elemzést. Végül a kutatásomhoz felhasznált interjút, illetve kérdőívet elemzem, mely alapján a kutatási kérdések megválaszolásra kerülnek, illetve javaslatot teszek a kávézó online jelenlétének kialakítására, fejlesztésére. A szakdolgozat végére a felhasznált irodalmat, illetve a kérdőívet csatolom.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: elemzés(ek), marketing, marketingstratégiák, online marketing, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2023. Mar. 19. 18:23
Last Modified: 2023. Mar. 19. 18:23

Actions (login required)

View Item View Item