Schwarczkopf Léna (2023) A márkázottság szerepe a kereskedelemben - A gyártói és kereskedelmi márkás termékek összehasonlítása a jeges tea példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat Schwarczkopf Léna 2022.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
PDF
Schwarzkopf Léna ÚJ Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ2022 dec.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (191kB) |
|
PDF
SchwarczkopfLkülső.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (143kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a márkázottság szerepét szeretném bemutatni, azon belül is a kereskedelmi láncok sajátmárkás, más szóval kereskedelmi márkás, valamint gyártói márkás termékek összehasonlítását fogom vizsgálni, egy konkrét termék példáján keresztül. Szeretném bemutatni a sajátmárkás termékek piacra lépését, korábbi, illetve jelenlegi helyzetüket, valamint a márka szerepét, illetve, hogy mennyire befolyásolja a márka, a márka ismertsége egy adott termék választását. Pimer kutatásomban pedig kóstolásos vaktesztet végeztem a Z generáció bevonásával, ahol gyártói és kereskedelmi márkás jeges teákat kóstoltak a résztvevők.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kereskedelmi márka, márka, márkaépítés, márkanév, teavásárlási szokások |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 19. 18:23 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 19. 18:23 |
Actions (login required)
Tétel nézet |