Öhlmann Kristóf (2023) Ökomarketing és a zöldre mosás - elmélet és gyakorlat. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_ÖhlmannK_2022 (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (937kB) |
|
PDF
Interjú (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (134kB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ új_1Öhlmann Kristóf.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (409kB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő lap KÜLSŐÖhlmann.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (252kB) |
Absztrakt (kivonat)
A föld állapota évről évre romlik, amelynek a hatásait sok esetben már a saját bőrünkön is tapasztaljuk, ilyen a termőtalajok romlása, víz és energiahiány, aszály, vagy a levegő minőségének a romlása, ennek következtében pedig a körülöttünk lévő dolgok megváltoznak. A vállalati társadalmi felelősségvállalás szerepe megnő, a vállalati értékek és stratégiák átalakulnak, az ökomarketing tevékenységek felerősödnek és a fogyasztói felelősség hangsúlyosabbá válik. Ezeknek mentén a vállalatoknak integrálniuk kell a környezetvédelmi szempontokat profitérdekek mellett gyakorlati szinten is, elkerülve a zöldre mosást. A fogyasztói oldalon is más fajta attitűdre és igényekre van szükség fenttarthatóság kapcsán.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | CSR, fenntarthatóság, környezetvédelem, zöld marketing, zöldgazdaság |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 19. 18:23 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 19. 18:23 |
Actions (login required)
Tétel nézet |