Schmikl Norbert (2023) A PPC és a SEO szerepe a kis- és középvállalkozások marketingkommunikációjában. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.
PDF
A PPC és a SEO szerepe a kis- és középvállalkozások marketingkommunikációjában.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (1MB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő lap KÜLSŐ új_Schmikl Norbert_MI.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (145kB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ új_Schmikl Norbert.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (163kB) |
Abstract
Szakdolgozatom témája a hazai kis- és középvállalkozások PPC és SEO tevékenységei. Szakdolgozatom szekunder kutatásában megvizsgálom a SEO három fő tényezőjét, hogy mi minden szükséges ahhoz, hogy egy weboldal minél előrébb jelenjen meg a Google keresőben. Bemutatom a Google Ads hirdetések típusait, mi alapján fizetünk egy hirdetését, milyen formában és hol jelennek meg, illetve, hogy milyen metrikák mentén udjuk mérni az eredményességeiket. Szekunder kutatásom utolsó részeként bemutatom a cookie mentes digitális marketing lehetőségeit. Milyen folyamatok- és hogyan fognak változni a third-party cookie-k kivezetését követően. Primet kutatásomban azt vizsgálom, hogy a hazai kkv-k mennyire tudatosan használják a SEO-t és a Google hirdetéseket, illetve mennyire felkészültek a 3rd party cookie-k kivezetését illetően. A primer kutatásom kérdőíves és mélyinterjú formában valósul meg.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Commerce, Catering and Tourism
Department
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Cookieless marketing, cookies (sütik), google ads, online marketing, SEO |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2023. Mar. 19. 18:23 |
Last Modified: | 2023. Mar. 19. 18:23 |
Actions (login required)
View Item |