Németh Flóra (2023) A közösségi média és reklámok hasznossága az online térben működő vállalatok marketingkommunikációjában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Nemeth_Flora_A_kozossegi_media_es_reklamok_hasznossaga_az_online_terben_mukodo_vallalatok_marketingkommunikaciojaban.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Németh Flóra ÚJ Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ2022 dec.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (191kB) |
|
PDF
NémethFkülső.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (142kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témáját azért választottam, hogy tudomást szerezzek a vállalatok közösségi médián alkalmazott módszereiről, azok hasznosságáról, negativitásáról és pozitivitásáról. Dolgozatom legfőbb célja, hogy teljes körű szakmai ismeretet mutasson az online teret felhasználó gazdasági társaságok számára. Ezen felül a célom, hogy magamnak is bebizonyítsam, felkészültem a szakmai életbe való bekapcsolódásra. Vizsgálni szeretném saját induló családi vállalkozásunkat, ebben az esetben ez egy online marketing feladatokat ellátó ügynökség, ami a virtuális térben végzi a munkáját.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | közösségi média, marketingkommunikáció, online marketing, online reklám, vállalkozás marketingstratégiája |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 19. 18:23 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 19. 18:23 |
Actions (login required)
Tétel nézet |