Különbségek az Auchan Magyarország Kft. és más kiskereskedelmi vállalatok online marketing-eszköz használatában

Urbán István Sándor (2023) Különbségek az Auchan Magyarország Kft. és más kiskereskedelmi vállalatok online marketing-eszköz használatában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Különbségek az Auchan Magyarország Kft. és más kiskereskedelmi vállalatok online marketing-eszköz használatában.pdf] PDF
Különbségek az Auchan Magyarország Kft. és más kiskereskedelmi vállalatok online marketing-eszköz használatában.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. November 28..

Download (4MB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem - Urbán István Sándor SBX3J0.pdf] PDF
Titkosítási kérelem - Urbán István Sándor SBX3J0.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (317kB)
[thumbnail of bírálati lap_BELSŐ_Urbán István.pdf] PDF
bírálati lap_BELSŐ_Urbán István.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (2MB)
[thumbnail of Urbán István Sándor_külső bírálat.pdf] PDF
Urbán István Sándor_külső bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (147kB)

Absztrakt (kivonat)

Az online marketing eszközök igen fontos tényezővé váltak a marketinggel kapcsolatos tevékenységekben. Ebben az igen változékony, még most is meglehetősen gyorsan fejlődő környezetben lényeges, hogy naprakészek legyenek az ismereteink. Tisztában kell lenni a fogyasztói, gazdasági és környezeti adottságokkal, illetve változásokkal. Ugyanis ezek segítségével képes egy vállalat előnyhöz jutni a piacon a versenytársakkal szemben. Fontos, hogy ne alakuljon ki negatív asszociáció a reklámok túlzott és nem megfelelő használata által, illetve a saját eszközökön történő bejegyzések megosztása fenntartsa a fogyasztók és követők érdeklődését, és képes legyen újakat bevonzani.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
dr. Papp Vanda
Belső
egyetemi docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: célcsoport(ok), elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, kiskereskedelem, online marketing, versenytársak elemzése
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 19. 18:22
Utolsó módosítás: 2023. Már. 19. 18:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet