The online communication of distilled beverages

Raffaj András (2023) The online communication of distilled beverages. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.Raffaj.András.pdf] PDF
Szakdolgozat.Raffaj.András.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Raffai András_belső.pdf] PDF
Raffai András_belső.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (158kB)
[thumbnail of Raffai András_angol.pdf] PDF
Raffai András_angol.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (227kB)

Absztrakt (kivonat)

My thesis analysis the history and use of online communication, presents the online marketing tools and their function. The primary research was conducted regarding five distilled beverage brands which are owned by the same company: The Roust Hungary. The five choosen brands have different target groups and approach on their target groups. The primary research of the thesis was conducted in the form of questionnaire, which aims to explore the habit of social media use of the respondents and their opinion about the advertisements of the five choosen brands.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
dr. Papp Vanda
Belső
egyetemi docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: advertisement analysis, brand image, marketing, online communication, storytelling
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 19. 18:22
Utolsó módosítás: 2023. Már. 19. 18:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet