Raffaj András (2023) The online communication of distilled beverages. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat.Raffaj.András.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Raffai András_belső.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (158kB) |
|
PDF
Raffai András_angol.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (227kB) |
Absztrakt (kivonat)
My thesis analysis the history and use of online communication, presents the online marketing tools and their function. The primary research was conducted regarding five distilled beverage brands which are owned by the same company: The Roust Hungary. The five choosen brands have different target groups and approach on their target groups. The primary research of the thesis was conducted in the form of questionnaire, which aims to explore the habit of social media use of the respondents and their opinion about the advertisements of the five choosen brands.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | advertisement analysis, brand image, marketing, online communication, storytelling |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 19. 18:22 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 19. 18:22 |
Actions (login required)
Tétel nézet |