A Kreinbacher Birtok marketingstratégiája

Surdy Emese Luca (2023) A Kreinbacher Birtok marketingstratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_LSLCBN.pdf] PDF
Szakdolgozat_LSLCBN.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Surdy Emese konzulensi bírálat.pdf] PDF
Surdy Emese konzulensi bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (60kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap SURDY EMESE LUCA 2022 01 05.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap SURDY EMESE LUCA 2022 01 05.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (117kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatomban megvizsgálom a cég korábbi éveinek, majd a jelenlegi marketing stratégiáját, ennek során vizsgálom annak sikerességét a célközönségük felé. Dolgozatomban a kutatott eredmények során megalkotom az általam elképzelt stratégiát, amellyel még nagyobb sikereket tudna a cég elérni.A stratégiájuk elemzése során kitérek a cég alapítására és főbb motivációikra, vízióikra. Szeretném elemezni a birtok piaci elhelyezkedését és egy kutatást végezni, mely során rálátást kaphatok a cég kommunikációjának sikereire és hátrányaira.Bár országunkban 22 borvidék található, de a Kreinbacher a Somlóhoz kötődik elválaszthatatlanul, ezért ennek kapcsán ki szeretnék térni az itt alkalmazott általános módszerekre, de a helyi fajtákra is. A magyar borpiac jelenleg is elég telített, azonban a magyar pezsgőkészítés alapjait ők helyezték új alapokra, ezért a Kreinbacher borok piacáról és a pezsgő piacról külön bekezdésben fogok írni. Stratégia alkotásom során a pezsgőpiacra nagyobb hangsúlyt fogok fektetni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kasza Lajos
Belső
Mesteroktató; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 4P modell, bormarketing, fogyasztói igények, kérdőív, versenyhelyzet elemzése
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 19. 18:22
Utolsó módosítás: 2023. Már. 19. 18:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet