Surdy Emese Luca (2023) A Kreinbacher Birtok marketingstratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_LSLCBN.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Surdy Emese konzulensi bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (60kB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő lap SURDY EMESE LUCA 2022 01 05.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (117kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatomban megvizsgálom a cég korábbi éveinek, majd a jelenlegi marketing stratégiáját, ennek során vizsgálom annak sikerességét a célközönségük felé. Dolgozatomban a kutatott eredmények során megalkotom az általam elképzelt stratégiát, amellyel még nagyobb sikereket tudna a cég elérni.A stratégiájuk elemzése során kitérek a cég alapítására és főbb motivációikra, vízióikra. Szeretném elemezni a birtok piaci elhelyezkedését és egy kutatást végezni, mely során rálátást kaphatok a cég kommunikációjának sikereire és hátrányaira.Bár országunkban 22 borvidék található, de a Kreinbacher a Somlóhoz kötődik elválaszthatatlanul, ezért ennek kapcsán ki szeretnék térni az itt alkalmazott általános módszerekre, de a helyi fajtákra is. A magyar borpiac jelenleg is elég telített, azonban a magyar pezsgőkészítés alapjait ők helyezték új alapokra, ezért a Kreinbacher borok piacáról és a pezsgő piacról külön bekezdésben fogok írni. Stratégia alkotásom során a pezsgőpiacra nagyobb hangsúlyt fogok fektetni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 4P modell, bormarketing, fogyasztói igények, kérdőív, versenyhelyzet elemzése |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 19. 18:22 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 19. 18:22 |
Actions (login required)
Tétel nézet |