Molnár Melani (2023) A logisztika oktatás helyzete és fejlődési lehetőségei a BGE-n. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.
|
PDF
A logisztika oktatás helyzete és fejlődési lehetőségei a BGE-n.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (1MB) |
|
|
PDF
Molnar_Melani_belso_biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (563kB) |
|
|
PDF
Molnár Melani k.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (72kB) |
Abstract
Dolgozatom alapja a logisztika oktatás helyzete és fejlődési lehetőségei a BGE-n. Az egyetemi tanulmányaim során számos különböző cégnél dolgoztam a specializációmmal megegyező, vagy ettől eltérő területeken egyaránt, így a saját bőrömön is különböző helyzeteket, körülményeket, munkahelyi környezetet tapasztaltam. Minden cégnél eltérő tapasztalatokat szereztem. Akadt, ahol többnyire pozitív élményekkel gazdagodtam, de sajnos előfordult olyan is, amikor úgy éreztem, hogy feleslegesen jártam be az egyetemi óráimra, hiszen semmit nem kell alkalmaznom az ott tanultakból, még hónapok elteltével sem. Szeretném kideríteni, hogy a hasonló helyzetben lévő hallgatóknak milyen tapasztalatai voltak ezen a téren. Meg szeretném tudni, hogy ők teljes mértékben elégedettek voltak-e az oktatási intézményükkel, illetve a munkahelyükkel. Ha kutatásom eredménye azt bizonyítja, hogy több tapasztalatot szereztek a negatív oldalról, mint a pozitívról, akkor szeretnék megoldást találni, és javaslatot tenni, hogyan lehetne ezt a jövőben javítani.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Commerce, Catering and Tourism
Department
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
| Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | fejlesztés(ek), felsőoktatás, felsőoktatás fejlesztési program, logisztika, motiváció |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Depositing User: | User Archive |
| Date Deposited: | 2023. Mar. 19. 18:22 |
| Last Modified: | 2023. Mar. 19. 18:22 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |

