Vásárlási szokások vizsgálata a Shoe-manic példáján keresztül

Vas György Andor (2023) Vásárlási szokások vizsgálata a Shoe-manic példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_VASGYORGYANDOR_MU04FW_VEGLEGES.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_VASGYORGYANDOR_MU04FW_VEGLEGES.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ_Vas_György_Andor_KA.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ_Vas_György_Andor_KA.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (196kB)
[thumbnail of Vas György Andor bírálat.pdf] PDF
Vas György Andor bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (232kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban a vásárlási szokásoknak a vizsgálata a Shoe-manic nevű vállalkozás példáján keresztül, ezen belül a fogyasztói csoportok, fogyasztó magatartástípusok, és a mai online vásárlási szokások elemzése, trendek bemutatása áll a középpontban. Kutatásom a saját vállakozásom a Shoe-manic példáján keresztül végeztem el, amelyben a vásárlási döntésekre és az azokra kiható külső és belső tényezőkre voltam kíváncsi. A dolgozat kutatását amelyet kutatási kérdések mentén állítottam össze, online kérdőíves formában osztottam meg ismerőseimmel és a Shoe-manic ügyfeleivel egyaránt. A kérdőívet kitöltők többsége nő volt, életkor tekintetében pedig a 20-25 év közötti korosztályból voltak legtöbben. A kutatásból megtudtam a vásárlók legnagyobb félelmeit online és offline vásárlás során, valamint azokat a legfontosabb szempontokat melyek mentén döntéseiket hozzák. Továbbá a Shoe-manic-ra irányuló kérdéseket is feltettem azoknak akik ismerték már a boltot. Személyes véleményekre is kíváncsi voltam, mégpedig a márkák és az influenszer marketing tekintetében és a kutatás résztvevőinek ezekhez való viszonyulásukról.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 20. század, 21. század, divat, fenntartható fogyasztás, vásárlói magatartás modellek
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 19. 18:22
Utolsó módosítás: 2023. Már. 19. 18:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet