Puhl Adrienn (2023) Fogyasztói Magatartás az Online Vásárlás Világában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Puhl Adrienn.Q13DTN.szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ _Puhl Adrienn.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (202kB) |
|
PDF
Puhl Adrienn KÜLSŐ új_1 (1).pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (196kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom rövid ismertetése után az első fejezettel kezdtem el a tényleges munkát. A szakirodalmi áttekintés összesen három fejezeten keresztül került bemutatásra, hiszen véleményem szerint fontos tisztában lenni az alapdefiníciókkal, illetve azokkal a tényezőkkel, melyek befolyásolják a fogyasztói magatartást és a vásárlási élményt az emberek mindennapjaiban. Az első fejezetben ismertettem a fogyasztói magatartást, mint a vásárlás egyik alapfeltételét. A fogyasztói magatartás megismerésével tudunk terméket értékesíteni, így véleményem szerint nagyon fontos ismerni az alapokat ezen a területen. Ebben a fejezetben külön kitértem a fogyasztói magatartást befolyásoló tényezőkre, illetve bemutattam a saját véleményemet is az általános befolyásoló tényezők csoportosításán túl. A második fejezetben már egy a szakdolgozati témámhoz közelebb álló területet vizsgáltam, mely a vásárlási folyamat részletes, azonban mégis lényegre törő bemutatása volt. Elsősorban bemutattam az általános vásárlási folyamatokat, majd utána áttértem a digitalizációra, mely szintén egy fontos alappillére a szakdolgozatomnak. Mivel a digitalizáció az elmúlt években lett ennyire elterjedt, így próbáltam leginkább a kialakulásának az okát bemutatni. Majd ezután jött az értékesítési tölcsér bemutatása, mely egy vállalkozás életében mára már elengedhetetlen lett. A fejezetben külön kitérem a leginkább ismert értékesítési modellre, mely az AIDA modell volt, illetve egy általam igazán preferált lehetőséget is bemutattam a fejezet alatt. Próbáltam lehetőségeimhez mérten érdekesen és tanulságosan bemutatni az értékesítési tölcsér külön fajtáit, hiszen egyrészt véleményem szerint nem csak aktuális a téma, hanem érdekfeszítő is. Szerettem volna az általam meglátott tényezőket részletesen, de mégis lényegre törően kifejteni és a lehető legjobban szemléltetni. A következő fejezetben – mely már az utolsó szakirodalmi feldolgozást bemutató fejezet - már elmondhatom, hogy egyértelműen a fogyasztói magatartást vizsgáltam az online térben. Próbáltam a lehető legrészletesebben, azonban mégis érdekfeszítően bemutatni a témát. Ebből kifolyólag a stratégiaalkotásról, a folyamatáról és a célközönség megfelelő ismeretéről is beszéltem. Az online marketing véleményem szerint már egy sokkal nagyobb tömeghez eljutó tevékenység, így nagyon fontos a célközönség megfelelő ismerete, hiszen itt már célzottan lehet kommunikálni a potenciális vásárlókhoz. Foglalkoztam az adott fejezetben a hirdetésekkel, a közösségi média felületeivel és a weboldal jelentőségével is. Mára már elengedhetetlen ezeknek a platformoknak a használata online marketing szempontjából, így a lehető legnagyobb pontossággal mutattam be a fogyasztói igényeket ezen a területen. A személyes márka egyre nagyobb elterjedéséről is szót ejtettem a fejezetben és a különböző inbound marketing ötletekről is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitalizáció, elektronikus vásárlás - online vásárlás, fogyasztói magatartás, fogyasztói szokások, vásárlási élmény, vásárlási szokások |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 19. 18:21 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 19. 18:21 |
Actions (login required)
Tétel nézet |