Zwickl Dániel (2015) Communication errors and pitfalls in social media - The four most common marketing mistakes brands make online. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Dániel-Vince-Zwickl_Dissertation - 2015.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
Magyar cím
Kommunikációs hibák és csapdák a közösségi médiában - A négy leggyakoribb marketinghiba, melyet márkák elkövetnek online
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | social media |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Bakos Katalin Mária |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Dec. 09. 16:18 |
Utolsó módosítás: | 2016. Ápr. 07. 10:32 |
Actions (login required)
Tétel nézet |