A közösségi média szerepe a zenés, táncos rendezvények piacán, a WORLD IS MINE eseményeinek példáján keresztül

Polányi Tekla (2023) A közösségi média szerepe a zenés, táncos rendezvények piacán, a WORLD IS MINE eseményeinek példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Polányi Tekla_SLNCVY_Szakdolgozat.pdf] PDF
Polányi Tekla_SLNCVY_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 24..

Download (1MB)
[thumbnail of TITKOSÍTÁS.pdf] PDF
TITKOSÍTÁS.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (316kB)
[thumbnail of Polányi Tekla_konzulens_Róbert Nóra.pdf] PDF
Polányi Tekla_konzulens_Róbert Nóra.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (149kB)
[thumbnail of Polányi Tekla_opponens_Trencsényi Judit.pdf] PDF
Polányi Tekla_opponens_Trencsényi Judit.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (144kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban az ország egyik legkiemelkedőbb és legismertebb, fiatalokat célzó rendezvényszervező cég, a WORLD IS MINE zenés, táncos rendezvényein keresztül mutatom be az online marketingkommunikáció és egyik eszközének, a közösségi médiának szerepét és jelentőségét a rendezvények szervezésében és megvalósításában. A téma jelentősége abban áll, hogy egy jelenleg is fejlődő, innovatív szemszögből, vagyis a közösségi média oldaláról közelítjük meg a már ismert rendezvényszervezéshez kapcsolódó (online) marketingkommunikációs módszereket. Ezt az alapján vizsgálom meg, hogy mekkora szerepet tölt be, milyen hatással van egy adott zenés rendezvény marketingkommunikációjára az online térben történő hirdetés rendezvényszolgáltatói, valamint felhasználói szempontból egyaránt. Ezen kívül keresleti és kínálati szempontból is megvizsgáltam, hogy a közösségi média oldalain közzétett tartalmak mennyire határozzák meg, valamint milyen mértékben befolyásolják a fiatal, felhasználói célközönség elérését, az adott rendezvények szervezését és lebonyolítását, valamint a WIM esemény előtti, alatti és utáni kommunikációját. Végezetül a kutatási eredmények arra engednek következtetni, milyenek a jelen és jövőbeli promóciós lehetőségek, igények.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: közösségi média, marketingkommunikáció, rendezvények, rendezvényszervezés, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 19. 18:21
Utolsó módosítás: 2023. Már. 19. 18:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet