The impact of online and offline marketing communication tools in the context of media consumption changes due to Covid-19

Nagy Rebeka (2023) The impact of online and offline marketing communication tools in the context of media consumption changes due to Covid-19. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Nagy_Rebeka_thesis_2022.pdf] PDF
Nagy_Rebeka_thesis_2022.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap angol BELSŐ_Nagy Rebeka_Sarkadi_2023_01_06.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap angol BELSŐ_Nagy Rebeka_Sarkadi_2023_01_06.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (124kB)
[thumbnail of Rebeka Nagy.pdf] PDF
Rebeka Nagy.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (216kB)

Absztrakt (kivonat)

The aim of this paper is to examine the impact of online and offline marketing communication tools correlated with the media consumption changes due to the Covid-19. The survey analysis only concentrate on Hungarian individuals, although I present global media consumption changes for comparison purposes.As to explore this area, I first introduce the different online and offline marketing communication tools to give the reader a deeper knowledge. I will then present the changes in global media consumption habits. The major part of the thesis will analyse the impact of online and offline marketing communication tools by analysing a 35-question questionnaire I have prepared. In the final part of the thesis I draw conclusions and conclude with a summary of the importance of using the different marketing communication tools.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Sarkadi Katalin
Belső
Mesteroktató; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Covid-19, marketing communication, media consumption, Offline marketing, online marketing, tools
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 19. 18:21
Utolsó módosítás: 2023. Már. 19. 18:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet