Nagy Rebeka (2023) The impact of online and offline marketing communication tools in the context of media consumption changes due to Covid-19. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Nagy_Rebeka_thesis_2022.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő lap angol BELSŐ_Nagy Rebeka_Sarkadi_2023_01_06.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (124kB) |
|
PDF
Rebeka Nagy.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (216kB) |
Absztrakt (kivonat)
The aim of this paper is to examine the impact of online and offline marketing communication tools correlated with the media consumption changes due to the Covid-19. The survey analysis only concentrate on Hungarian individuals, although I present global media consumption changes for comparison purposes.As to explore this area, I first introduce the different online and offline marketing communication tools to give the reader a deeper knowledge. I will then present the changes in global media consumption habits. The major part of the thesis will analyse the impact of online and offline marketing communication tools by analysing a 35-question questionnaire I have prepared. In the final part of the thesis I draw conclusions and conclude with a summary of the importance of using the different marketing communication tools.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Covid-19, marketing communication, media consumption, Offline marketing, online marketing, tools |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 19. 18:21 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 19. 18:21 |
Actions (login required)
Tétel nézet |