A Sauska Borászat, mint a Villányi Borvidék meghatározó borászatának marketing szemléletű elemzése

Opauszki Viktória (2023) A Sauska Borászat, mint a Villányi Borvidék meghatározó borászatának marketing szemléletű elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT-Opauszki Viktória-Sauska Borászat-22.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT-Opauszki Viktória-Sauska Borászat-22.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap_Opauszki Viktória.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap_Opauszki Viktória.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (166kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap KÜLSŐ új_Opauszki_Viktória_Sarkadi Katalin_2023_01_05.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap KÜLSŐ új_Opauszki_Viktória_Sarkadi Katalin_2023_01_05.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (133kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a Villányi Borvidék ismeretséget és jellemzőit szeretném ismertetni, valamint a Sauska Borászat marketing stratégiáját és külföldi megjelenését. Hazánkban ugyanis nagy múlttal és hagyományokkal rendelkezik a szőlőtermesztés és a borkészítés, már honfoglaló őseink is virágzó szőlőültetvényeket találtak itt, melynek művelésével nem hagytak fel. Történelmünket végig kísérté a bor, szorosan kapcsolódva a mindennapokhoz, a kultúrához és a valláshoz. Vizsgálataim során a borászat nagykövetével készített mélyinterjú által, arra a kérdésre kerestem a választ, hogy milyen tevékenységgel sikerült elérnie a Sauska Pincészetnek azt, hogy ilyen kiemelkedő legyen Magyarországon és külföldön is. Emellett egy kérdőív keretein belül, kiderítettem, hogy a kitöltök közül hányan ismerik és jártak már a Villányi Borvidéken, továbbá a Sauska Borászatot hányan ismerik és kóstoltak már borait. Összesen 186 válasz érkezett a kérdőíves felmérésemre, amit kiértékeltem és feldolgoztam.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: borászat, bormarketing, magyarországi borvidékek, marketing, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 19. 18:21
Utolsó módosítás: 2023. Már. 19. 18:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet