R. Szabó András (2023) The role of digitalization in commerce: an analysis of Acershop.hu and the comparison of the 2019 and 2021 Black Friday campaign. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Thesis_RSzaboAndras_NT3UZG_2022_Final.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Bírálati lap Eng_R. Szabó András.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (221kB) |
|
PDF
Evaluation_András_R.Szabó.docx.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (87kB) |
Absztrakt (kivonat)
The subject of my thesis is the role of digitalization in commerce. I would like to examine this issue through the example of a comparison of two Black Friday campaigns at a retail company, with a webshop, which specialises in the sales of laptops and electronics. I have chosen Acershop.hu, because in my opinion the company correlates very well with the topic. The thesis has two research questions. First, how does the optimization of online marketing tools for the Black Friday 2021 campaign affect Acershop.hu Second, how did the covid pandemic influence customers shopping behaviour, regarding the Black Friday campaign
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | analysis, Black Friday, digitalisation, e-commerce, e-marketing, marketing-campaign |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 19. 18:21 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 19. 18:21 |
Actions (login required)
Tétel nézet |