Az élményközpontú corporate rendezvények szerepe és céljai a vállalatok belső kommunikációjában

Ujvári Réka (2023) Az élményközpontú corporate rendezvények szerepe és céljai a vállalatok belső kommunikációjában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat végleges.pdf] PDF
Szakdolgozat végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Ujvári Réka_konzulens_Róbert Nóra.pdf] PDF
Ujvári Réka_konzulens_Róbert Nóra.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (146kB)
[thumbnail of Ujvári Réka_Opponens_Trencsényi Judit.pdf] PDF
Ujvári Réka_Opponens_Trencsényi Judit.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (143kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat a rendezvényszervezés szakmát, valamint a belső vállalati rendezvények sajátosságait, céljait és eszközeit hivatott bemutatni. Említésre kerülnek az aktuális trendek, igények, illetve ezek változása az elmúlt években. A teljes átláthatóság érdekében feldolgozásra került a belső vállalati kommunikáció témaköre is, melynek kulcsfontosságú eszközei a céges rendezvények. A dolgozatban választ kapunk a kérdésre: miért van szükség céges rendezvényekre

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: belső kommunikáció fejlesztése, csapatépítés, egyén és szervezet, rendezvények, rendezvényszervezés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 19. 18:21
Utolsó módosítás: 2023. Már. 19. 18:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet