Molnár Szimonetta (2023) A 2022-es gazdasági válság kezdeti hatásai a fogyasztók élelmiszer-vásárlási szokásaira. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A 2022-es gazdasági válság kezdeti hatásai a fogyasztók élelmiszer-vásárlási szokásaira.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ_Molnár_Szimonetta_KA.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (197kB) |
|
PDF
Molnár Szimonetta bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (232kB) |
Absztrakt (kivonat)
A fogyasztók magatartásának gyors ütemben való változása befolyásolja az igényeket, ezáltal az élelmiszerüzletek stratégiáját, kínálatát. Ezek a magatartások különösen gyorsan változnak, amikor bekövetkezik valamilyen váratlan, sokak számára nehéz helyzet. A jelenlegi állapot helyenként felgyorsította az egyébként is kialakulóban lévő változásokat, esetenként új irányt alakított ki a fejlődés terén. Szakdolgozatomban a vásárlók magatartásában, attitűdjében érzékelhető változásokat vizsgáltam az utóbbi néhány hónapban. A dolgozatom hasznos lehet az élelmiszerüzletek, üzletláncok számára, a gyakorlatban alkalmazni tudják a kutatásom eredményeit, következtetéseimet, javaslataimat. Rálátást kaphatnak a célcsoportjuk véleményére, ennek fényében egy mankó lehet számukra a döntésekhez, stratégiák kialakításához.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | élelmiszerfogyasztás, fogyasztói magatartás, infláció, kiskereskedelem, válsághelyzet(ek) |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 19. 18:20 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 19. 18:20 |
Actions (login required)
Tétel nézet |