Tősmagi Klaudia (2023) A helyi érték szerepe, avagy a fogyasztói magatartás vizsgálata a hazai termelők viszonylatában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Tősmagi_Klaudia_.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Tősmagi Klaudia bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (60kB) |
|
PDF
Tősmagi-Klaudia-Külső-Konzulensi-bírálat.2022.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (151kB) |
Absztrakt (kivonat)
Témaválasztásom egyre inkább időszerűbb, hiszen a hírekben többször lehet már hallani a termelői piacokról, arról, hogy az emberek egy része szeret (termelői) piacon vásárolni. Ma már azonban nem csak személyesen tudunk termelőktől vásárolni, hanem interneten keresztül is, hiszen több olyan weboldal is létrejött, ahol termelői árut tudunk vásárolni. Kutatásommal szeretnék egy még átfogóbb képet kapni a hazai termelőkről, a kínálatukról, illetve arról, hogy a fogyasztók, vásárlók hogyan viszonyulnak a termelőkhöz, a termékeikhez. Szerettem volna megtudni, hogy mennyire fontos számukra az, hogy helyit vásároljanak, hogy támogassák a termelőket, illetve, hogy a termelők hogyan látják napjainkban a fogyasztók magatartását a helyi termékekhez viszonyítva.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói ár, fogyasztói magatartás, helyi termék, kistermelők, őstermelő |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 19. 18:20 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 19. 18:20 |
Actions (login required)
Tétel nézet |