The optimization of service marketing strategy of Haidilao

Tu Zhuyi (2023) The optimization of service marketing strategy of Haidilao. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Haidilao.pdf] PDF
Haidilao.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (605kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap angol KÜLSŐ új_Tu Zhuyi 2021.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap angol KÜLSŐ új_Tu Zhuyi 2021.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (141kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap angol_Tu_Zhuyi_Kovács_A.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap angol_Tu_Zhuyi_Kovács_A.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (190kB)

Absztrakt (kivonat)

With the in-depth study of service marketing theory, service marketing has become one of the main evaluation criteria of customer recognition and market position in the catering industry. Sichuan Haidilao Catering Co., Ltd. can be said to be one of the most successful enterprises in service marketing, their service marketing level has been in the advanced level in this field. However, the company also has a series of problems for example, the quality of food is uneven, the service level is not high enough, and the company lacks senior management talents.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing (angol nyelven)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kovács András
Belső
egyetemi docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: business marketing, commercial statistics, corporate finance, management, strategy
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 19. 17:44
Utolsó módosítás: 2023. Már. 19. 17:44

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet