Tu Zhuyi (2023) The optimization of service marketing strategy of Haidilao. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Haidilao.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (605kB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő lap angol KÜLSŐ új_Tu Zhuyi 2021.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (141kB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő lap angol_Tu_Zhuyi_Kovács_A.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (190kB) |
Absztrakt (kivonat)
With the in-depth study of service marketing theory, service marketing has become one of the main evaluation criteria of customer recognition and market position in the catering industry. Sichuan Haidilao Catering Co., Ltd. can be said to be one of the most successful enterprises in service marketing, their service marketing level has been in the advanced level in this field. However, the company also has a series of problems for example, the quality of food is uneven, the service level is not high enough, and the company lacks senior management talents.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és marketing (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | business marketing, commercial statistics, corporate finance, management, strategy |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 19. 17:44 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 19. 17:44 |
Actions (login required)
Tétel nézet |