Molnár Réka (2023) Online kommunikációs stratégia és tevékenység bemutatása és elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Molnár-Réka-szakdolgozat-végleges(Molnár-Zsolt).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (994kB) |
|
PDF
Szakdolgozat_ertekeles_belso_Molnar_Reka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (380kB) |
|
PDF
Molnár Réka_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (230kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomat az online kommunikációs stratégia és tevékenység bemutatása és elemzése témában írtam. Ezen belül szerettem volna felmérni az online marketing vásárlást ösztönző hatását. Második célom az általam elkészített két kérdőív összevetése volt, amely arra tér ki, hogy a COVID-19 világjárvány mekkora mértékben volt hatással az online marketingre és az online vásárlási szokásokra. Továbbá helyet kapott dolgozatomban a közösségi média is. A 2022-e trendek is, amelyek nagy hatással vannak a marketing szakmára. Véleményem szerint a jövőben még inkább ebbe az irányba fogunk haladni, és fel kell zárkóznunk ezekkel az új hullámokkal. Ez lesz a kulcsa a sikernek, annak, hogy mennyire hatásos az online marketingünk.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | internetmarketing, közösségi média, marketing, online kommunikációelmélet, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 18. 15:38 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 18. 15:38 |
Actions (login required)
Tétel nézet |