Existing and Upcoming Over-The-Top platforms

Keszei Gábor Dávid (2023) Existing and Upcoming Over-The-Top platforms. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Over-The-Top platforms final (2).pdf] PDF
Over-The-Top platforms final (2).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Keszei Gábor Dávid Belső angol.pdf] PDF
Keszei Gábor Dávid Belső angol.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (166kB)
[thumbnail of Keszei Gábor Dávid k.pdf] PDF
Keszei Gábor Dávid k.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (63kB)

Absztrakt (kivonat)

The main goal of my thesis is to understand the Over-the-Top platforms and the changing conditions on the market, and how they can win market share. The aim is to understand how the customer base decides which platforms to use on a daily basis, in the long term. These platforms have different pricing and quality which decide who comes out on top and wins the market share. I have used different methodologies mainly a questionnaire that was filled out by 101 people. The results will sum up all the outcomes of my methods used and the questionnaire.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: analysis, business marketing, consumers' preferences, international business enterprises, strategy
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 18. 15:38
Utolsó módosítás: 2023. Már. 18. 15:38

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet