Keszei Gábor Dávid (2023) Existing and Upcoming Over-The-Top platforms. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Over-The-Top platforms final (2).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Keszei Gábor Dávid Belső angol.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (166kB) |
|
PDF
Keszei Gábor Dávid k.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (63kB) |
Absztrakt (kivonat)
The main goal of my thesis is to understand the Over-the-Top platforms and the changing conditions on the market, and how they can win market share. The aim is to understand how the customer base decides which platforms to use on a daily basis, in the long term. These platforms have different pricing and quality which decide who comes out on top and wins the market share. I have used different methodologies mainly a questionnaire that was filled out by 101 people. The results will sum up all the outcomes of my methods used and the questionnaire.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | analysis, business marketing, consumers' preferences, international business enterprises, strategy |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 18. 15:38 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 18. 15:38 |
Actions (login required)
Tétel nézet |