Kiss Patrícia (2023) Kocsmák, pubok szerepe Budapest, mint turisztikai márka esetében a COVID-19 járvány után. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Kiss Patrícia_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
221221_BA_Kiss_Patrícia_értékelő.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (165kB) |
|
PDF
kiss_patricia_opponens_lakatos.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (114kB) |
Absztrakt (kivonat)
A ma világszerte kiszélesedett turizmus rengeteg pozitív, és negatív hatást von maga után. Emiatt komoly verseny alakult ki a turisztikai desztinációk piacán, a turisták vonzása iránt. Úgy gondolom, egy turisztikai desztinációnak elengedhetlen, hogy egyedi és vonzó arculatot képviseljen, mely főleg a nyugat-európai nagyvárosokra jellemző. Hazánk fővárosa Budapest remek adottságokkal rendelkezik egy ilyen arculat kialakításához, azonban nem mondható régiós szinten jelentősnek. Az alábbi kutatásban arra keresem a választ, hogy a kocsmaturizmus és az éjszakai élet minőségibb szinte emelésével, miként lehetne Budapest arculatát magasabban elismert szintre emelni nemzetközi vizeken. Bemutatom a COVID-19 által hozott változásokat, valamint jövőbeli irányelvekkel próbálom bemutatni Budapestet, mint márkaértéket.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | brand, imázs, kocsma, márka, romkocsma |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 18. 15:38 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 18. 15:38 |
Actions (login required)
Tétel nézet |