Leányvári Villő (2023) A CSR szerepe a vállalati kommunikációban. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.
![]() |
PDF
Szakdolgozat_F0LYVB.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (2MB) |
![]() |
PDF
Szakdolgozat értékelő lap_Leányvári Villő.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (253kB) |
![]() |
PDF
Szakdolgozat_ertekeles_belso_Leanyvari_Villo.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (382kB) |
Abstract
Szakdolgozatomban a vállalati társadalmi felelősségvállalással (Corporate Social Responsibility - CSR), valamint annak kulcsfontosságú elemével, az arra irányuló kommunikáció kérdéskörével foglalkozom. A vállalatok számára szinte elvártnak tekinthető a profitszerzési célon túlmutató, az érintetti csoportok elvárásainak megfelelő környezeti és társadalmi ügyekkel kapcsolatos szerepvállalás, ennek összefogására jött létre a CSR koncepciója.A CSR és a kommunikáció szoros kapcsolatban állnak, a két fogalom kiegészíti egymást. Hatékony és megfelelő kommunikációs eszközök alkalmazásával a CSR kommunikáció révén a vállalat érintettekkel való kapcsolatát, pozitív megítélését is erősíteni tudja.Dolgozatomban a CSR kommunikáció jelenlétét és szerepét kutatom, egy általam választott cég, a foodpanda példáján keresztül bemutatva.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Commerce, Catering and Tourism
Department
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | corporate social responsibility, CSR, kommunikáció, stakeholder-elmélet, társadalmi felelősségvállalás, vállalati felelősség |
SWORD Depositor: | User Archive |
Depositing User: | User Archive |
Date Deposited: | 2023. Mar. 18. 15:37 |
Last Modified: | 2023. Mar. 18. 15:37 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |