Leányvári Villő (2023) A CSR szerepe a vállalati kommunikációban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_F0LYVB.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő lap_Leányvári Villő.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (253kB) |
|
PDF
Szakdolgozat_ertekeles_belso_Leanyvari_Villo.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (382kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a vállalati társadalmi felelősségvállalással (Corporate Social Responsibility - CSR), valamint annak kulcsfontosságú elemével, az arra irányuló kommunikáció kérdéskörével foglalkozom. A vállalatok számára szinte elvártnak tekinthető a profitszerzési célon túlmutató, az érintetti csoportok elvárásainak megfelelő környezeti és társadalmi ügyekkel kapcsolatos szerepvállalás, ennek összefogására jött létre a CSR koncepciója.A CSR és a kommunikáció szoros kapcsolatban állnak, a két fogalom kiegészíti egymást. Hatékony és megfelelő kommunikációs eszközök alkalmazásával a CSR kommunikáció révén a vállalat érintettekkel való kapcsolatát, pozitív megítélését is erősíteni tudja.Dolgozatomban a CSR kommunikáció jelenlétét és szerepét kutatom, egy általam választott cég, a foodpanda példáján keresztül bemutatva.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | corporate social responsibility, CSR, kommunikáció, stakeholder-elmélet, társadalmi felelősségvállalás, vállalati felelősség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 18. 15:37 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 18. 15:37 |
Actions (login required)
Tétel nézet |