Új technológiai trendek a kereskedelemben – Elemzés a kereskedelem automatizálásáról és digitalizációjáról

Dr. Kolláth Mihály Gábor (2023) Új technológiai trendek a kereskedelemben – Elemzés a kereskedelem automatizálásáról és digitalizációjáról. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Új technológiai trendek a kereskedelemben – Elemzés a kereskedelem automatizálásáról és digitalizációjáról.pdf] PDF
Új technológiai trendek a kereskedelemben – Elemzés a kereskedelem automatizálásáról és digitalizációjáról.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (5MB)
[thumbnail of Dr. Kolláth Mihály opponensi bírálata.pdf] PDF
Dr. Kolláth Mihály opponensi bírálata.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (605kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ _Dr. Kolláth Mihály Gábor.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ _Dr. Kolláth Mihály Gábor.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (199kB)

Absztrakt (kivonat)

A technológia fejlődése áthatja életünk minden területét. Az utóbbi néhány évtizedben az internet és az okoseszközök elterjedésével alapjaiban változtak meg felhasználói szokásaink, alapjaiban alakultak át mindennapjaink. A technológia hatása az emberi viselkedésre tagadhatatlan, ahogy az is, hogy azok, akik kimaradnak a technológia újításaiból komoly hátrányba kerülhetnek. Szakdolgozatom célja, hogy bemutassa a technológia fejlődésének hatását a kereskedelmi vállalkozások működésére, társadalmi folyamatainkra, valamint ismertesse a jogalkotó válaszát a kereskedelem digitalizációjával megjelenő egyes problémákra. Közgazdaságtani elemzésem főbb szempontja mindezek nyomán az, hogy megvizsgáljam az új technológiák kereskedelem menedzsmentre gyakorolt hatásait, elemezzem, hogy miként hatnak az innovatív technológiák a kereskedelmi értékláncra, a logisztikai ellátásláncra, valamint a consumer service tevékenységre.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: adatvédelem, automatizáció - automatizálás, digitalizáció, e-kereskedelem, kereskedelem
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 18. 15:37
Utolsó módosítás: 2023. Már. 18. 15:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet