A vendégelégedettség és vendéghűség kapcsolata a Hilton Hotel Budapest példáján keresztül

Mikó Anna Laura (2023) A vendégelégedettség és vendéghűség kapcsolata a Hilton Hotel Budapest példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of 12.pdf] PDF
12.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Mikó Anna Laura_opponens_Csabáné Budea Ildikó.pdf] PDF
Mikó Anna Laura_opponens_Csabáné Budea Ildikó.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (144kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő Bsc magyar Mikó.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő Bsc magyar Mikó.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (250kB)

Absztrakt (kivonat)

A gyakorlatom alatt végzett megfigyeléseim eredményeként született meg a dolgozat témája, mivel a Hilton nap mint nap egy rendkívül diverzifikált vendégkör igényeit igyekszik kielégíteni, így teljes mértékű rálátásom volt a különböző vendégigényekre, leggyakrabban előforduló panaszszituációkra, s a hotel panaszkezelési rendszerére. Továbbá inspirálóan hatott rám a megfigyelhető kapcsolat az elégedett vendégek visszajelzései és a dolgozók motiváltsága, munkamorálja között. Érdemesnek tartottam ezt a gondolatmenetet követni és megvizsgálni a vendégelégedettség mérés módszereit, gyakorlati kivitelezését, hatásait a szállodára, valamint megtalálni az eredmények feldolgozásának legcélravezetőbb módját.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: dolgozói elégedettség, Hilton Hotel, szállodaipar, vendégelégedettség, vendéghűség
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 18. 15:37
Utolsó módosítás: 2023. Már. 18. 15:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet