Mikó Anna Laura (2023) A vendégelégedettség és vendéghűség kapcsolata a Hilton Hotel Budapest példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
12.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Mikó Anna Laura_opponens_Csabáné Budea Ildikó.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (144kB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő Bsc magyar Mikó.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (250kB) |
Absztrakt (kivonat)
A gyakorlatom alatt végzett megfigyeléseim eredményeként született meg a dolgozat témája, mivel a Hilton nap mint nap egy rendkívül diverzifikált vendégkör igényeit igyekszik kielégíteni, így teljes mértékű rálátásom volt a különböző vendégigényekre, leggyakrabban előforduló panaszszituációkra, s a hotel panaszkezelési rendszerére. Továbbá inspirálóan hatott rám a megfigyelhető kapcsolat az elégedett vendégek visszajelzései és a dolgozók motiváltsága, munkamorálja között. Érdemesnek tartottam ezt a gondolatmenetet követni és megvizsgálni a vendégelégedettség mérés módszereit, gyakorlati kivitelezését, hatásait a szállodára, valamint megtalálni az eredmények feldolgozásának legcélravezetőbb módját.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | dolgozói elégedettség, Hilton Hotel, szállodaipar, vendégelégedettség, vendéghűség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 18. 15:37 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 18. 15:37 |
Actions (login required)
Tétel nézet |