Simoncsics Bianka (2014) A MOL kiskereskedelem marketing tevékenysége: a töltőállomási marketing hatása a fogyasztói magatartásra. Külkereskedelmi Kar.
PDF
A MOL Kiskereskedelem Marketing tevékenysége_final.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2099. December 01.. Download (3MB) |
|
PDF
HivatalosBejegyzes (44).pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (177kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | MOL Nyrt., Töltőállomás, Marketing, Kiskereskedelem, Fogyasztói magatartás, Olajipar |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Már. 05. 12:13 |
Utolsó módosítás: | 2015. Aug. 06. 11:07 |
Actions (login required)
Tétel nézet |