The Impact of Cultural Heritage on Qingdao City Marketing

Li Boyuan (2023) The Impact of Cultural Heritage on Qingdao City Marketing. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of The Impact of Cultural Heritage on Qingdao City Marketing.pdf] PDF
The Impact of Cultural Heritage on Qingdao City Marketing.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap angol BELSŐ LB.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap angol BELSŐ LB.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (684kB)
[thumbnail of Li Boyuan_angol KÜLSŐ_Schultz Éva.pdf] PDF
Li Boyuan_angol KÜLSŐ_Schultz Éva.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (253kB)

Absztrakt (kivonat)

With the continuous development of economy and society, the role of cultural heritage in city marketing has been highlighted. This thesis focuses on the influence of cultural heritage on city marketing in Qingdao, increasing the understanding of cultural heritage and increasing the understanding of city marketing, as well as exploring the relationship between cultural heritage and city marketing in Qingdao. By analyzing a large amount of literature and cross-analysis using questionnaires, the authors derive aspects of cultural heritage that influence Qingdao's city marketing and provide some suggestions and theoretical support for the future direction of Qingdao's development.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: city, city marketing, Cultural, cultural heritage, marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 18. 15:37
Utolsó módosítás: 2023. Már. 18. 15:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet