Li Boyuan (2023) The Impact of Cultural Heritage on Qingdao City Marketing. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
The Impact of Cultural Heritage on Qingdao City Marketing.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő lap angol BELSŐ LB.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (684kB) |
|
PDF
Li Boyuan_angol KÜLSŐ_Schultz Éva.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (253kB) |
Absztrakt (kivonat)
With the continuous development of economy and society, the role of cultural heritage in city marketing has been highlighted. This thesis focuses on the influence of cultural heritage on city marketing in Qingdao, increasing the understanding of cultural heritage and increasing the understanding of city marketing, as well as exploring the relationship between cultural heritage and city marketing in Qingdao. By analyzing a large amount of literature and cross-analysis using questionnaires, the authors derive aspects of cultural heritage that influence Qingdao's city marketing and provide some suggestions and theoretical support for the future direction of Qingdao's development.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | city, city marketing, Cultural, cultural heritage, marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 18. 15:37 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 18. 15:37 |
Actions (login required)
Tétel nézet |