Modafferi-Institoris Anna Eszter (2023) Rendezvények lebonyolítása és az érintett részlegek jellemzése a Budapest Marriott Hotelben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT MODAFFERI-INSTITORIS ANNA ESZTER.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 05.. Download (2MB) |
|
PDF
Titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (342kB) |
|
PDF
Modafferi-Institoris Anna Eszter_konzulens_Bártfai Endre.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (171kB) |
|
PDF
Modafferi-Institoris Anna Eszter_opponens_Sinka Del-Bianco Csilla.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (102kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a Budapest Marriott Hotel részlegeit és ezek kapcsolatát ismertettem, kiemelve a rendezvényszervezéssel kapcsolatos tevékenységeket. Kutatásom célja annak vizsgálata volt, hogy miért a Marriott Hotel a világ egyik legkeresettebb rendezvényhelyszíne. Kutatási kérdéseim a következők voltak: A Marriott Budapest Hotel rendezvényeinek megvalósításában mely részlegek vesznek részt és hogyan, mi jellemzi a részlegeket, mit kínálnak és milyen feladatokat látnak el a szállodán belül Melyek a legáltalánosabb rendezvények a hotelben, kik a fontosabb partnercégek és versenytársak Melyek a Marriott marketing és értékesítési stratégiái, illetve ezek hogyan köthetőek a rendezvényekhez A vendégek milyen szolgáltatásokat vesznek igénybe Mi a hotelben megvalósuló rendezvények rangsorolása és mely országokból érkeznek a legtöbben A kérdésekre adott válaszok alapján azt találtam, hogy a hotel munkája nagyon jól szervezett. A Marketing a sajtón, az interneten, szponzorokon és influenszereken keresztül reklámozza a hotelt, szolgáltatásait és rendezvényeit, a Sales megköti a szerződéseket az ügyfelekkel és a szerződést továbbítja az Events-nek. Az Events megtervezi az eseményt és továbbítja azt a Bankettnek, aki az F&B-vel közösen megvalósítja azt. A részlegvezetők megbeszéléseket tartanak, ahol részletesen kidolgozzák a rendezvények megvalósításának folyamatát. A rendezvények 90%-át a céges rendezvények teszik ki, 10%-át az esküvők és egyéb rendezvények. A leggyakoribb partnerek az európai gyógyszergyártó cégek, akiket az amerikai partnerek követnek. Végül az ajánlásban javaslatot tettem a létszám bővítésére, további tréningekre, a hivatalos weboldal lefordítására, a Youtube-ra további videók feltöltésére, a recepció mellett információs pult kialakítására.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kutatási eredmények, Marriott, Marriott rendezvények, rendezvények, turizmus |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 18. 15:37 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 18. 15:37 |
Actions (login required)
Tétel nézet |