Videómarketing a közösségi oldalakon - A TikTok, a Facebook és az Instagram összevetésében

Madar Fédra (2023) Videómarketing a közösségi oldalakon - A TikTok, a Facebook és az Instagram összevetésében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Madar Fédra_Szakdolgozat.pdf] PDF
Madar Fédra_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ új_Madar Fédra.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ új_Madar Fédra.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (162kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap KÜLSŐ új_Madar_Fédra_Veszelovits_Bella_20230106.docx.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap KÜLSŐ új_Madar_Fédra_Veszelovits_Bella_20230106.docx.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (88kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom fókuszában három jól ismert közösségi oldal áll – a Facebook, az Instagram és a TikTok, valamint az ezeken megjelenő videómarketing. A dolgozat célja a videómarketing növekvő népszerűségének vizsgálata, körbejárva a főbb marketing fogalmakat és fajtákat, a digitális marketinget és a közösségi média fogalmát. Az elmúlt évtizedben a videómarketing külön területté vált a marketingben, mára pedig kulcsfontosságú szerepet tölt be a vállalkozások marketingstratégiájában. Ez a kutatás több kérdésre is keresi a választ: szükségesnek érzik-e a videós tartalmakat a fogyasztók, fontosnak találják-e a cégek, szolgáltatások közösségi média megjelenését, befolyásolják-e a vásárlói döntéseikben a közösségi oldalakon látott marketing tartalmak, valamint, hogy melyik platformon tekintenek meg legszívesebben videós reklámokat. Megvizsgáltam a videómarketinget, majd mindezek után mindhárom általam választott közösségi oldal jellemzőit és videós tartalmainak jellegzetességeit is. Primer kutatásom kvantitatív, online kérdőíves formában zajlott, célcsoportja legfőképpen a közösségi oldalakat rendszeresen használók voltak, akik a mindennapok során találkoznak videós tartalommal ezeken a felületeken. Kutatási kérdéseimre maradéktalanul választ kaphattam dolgozatom segítségével: a válaszadók szükségét érzik a videós tartalmaknak, fontos számukra a cégek közösségi média megjelenése. Befolyásolják vásárlási döntéseikben a közösségi oldalakon látottak, valamint a TikTokon tekintenek meg legszívesebben videós tartalmakat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
dr. Papp Vanda
Belső
egyetemi docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális marketing, facebook, Instagram, közösségi média, Tiktok, videómarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 18. 15:37
Utolsó módosítás: 2023. Már. 18. 15:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet