Madar Fédra (2023) Videómarketing a közösségi oldalakon - A TikTok, a Facebook és az Instagram összevetésében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Madar Fédra_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ új_Madar Fédra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (162kB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő lap KÜLSŐ új_Madar_Fédra_Veszelovits_Bella_20230106.docx.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (88kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom fókuszában három jól ismert közösségi oldal áll – a Facebook, az Instagram és a TikTok, valamint az ezeken megjelenő videómarketing. A dolgozat célja a videómarketing növekvő népszerűségének vizsgálata, körbejárva a főbb marketing fogalmakat és fajtákat, a digitális marketinget és a közösségi média fogalmát. Az elmúlt évtizedben a videómarketing külön területté vált a marketingben, mára pedig kulcsfontosságú szerepet tölt be a vállalkozások marketingstratégiájában. Ez a kutatás több kérdésre is keresi a választ: szükségesnek érzik-e a videós tartalmakat a fogyasztók, fontosnak találják-e a cégek, szolgáltatások közösségi média megjelenését, befolyásolják-e a vásárlói döntéseikben a közösségi oldalakon látott marketing tartalmak, valamint, hogy melyik platformon tekintenek meg legszívesebben videós reklámokat. Megvizsgáltam a videómarketinget, majd mindezek után mindhárom általam választott közösségi oldal jellemzőit és videós tartalmainak jellegzetességeit is. Primer kutatásom kvantitatív, online kérdőíves formában zajlott, célcsoportja legfőképpen a közösségi oldalakat rendszeresen használók voltak, akik a mindennapok során találkoznak videós tartalommal ezeken a felületeken. Kutatási kérdéseimre maradéktalanul választ kaphattam dolgozatom segítségével: a válaszadók szükségét érzik a videós tartalmaknak, fontos számukra a cégek közösségi média megjelenése. Befolyásolják vásárlási döntéseikben a közösségi oldalakon látottak, valamint a TikTokon tekintenek meg legszívesebben videós tartalmakat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális marketing, facebook, Instagram, közösségi média, Tiktok, videómarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 18. 15:37 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 18. 15:37 |
Actions (login required)
Tétel nézet |