Lódi Dominik László (2023) Sneaker vásárlási szokások Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat teljes.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ új_Lódi Dominik László.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (271kB) |
|
PDF
Szakdolgozat-értékelő-lap-KÜLSŐ-új_Lódi-Dominik-László-_Rátz-Tamás.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (250kB) |
Absztrakt (kivonat)
Témámnak a magyarországi sneaker vásárlási szokásokat választottam. 2017 óta foglalkozom sneakerek adás-vételével, így ezen téma gyakorlati szempontból is ismerős számomra. Az elmúlt években a magyar sneaker piac a többszörösére növekedett, ennek köszönhetően sokkal nagyobb vásárlói réteget lehet lefedni és átfogóbban elemezni. A kutatásban ki fogok térni a nemek közötti vásárlási különbségekre, arra, hogy milyen tényezők, külső hatások által vásárolnak a magyarok sportcipőket, valamint arra, hogy melyek azok a sneaker márkák és modellek, amik jelenleg Magyarországon a legkedveltebbeknek minősülnek. Végül elemzésre kerül a Nike marketing stratégiájának működése. Az elmúlt években a magyar sneaker piac a többszörösére növekedett, ezáltal
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | cipők, Magyarország, Nike, sneaker, szokások, vásárlás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 18. 15:36 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 18. 15:36 |
Actions (login required)
Tétel nézet |