A fenntarthatóság megjelenése Magyarország és Spanyolország turizmusmarketing kommunikációjában

Kovács Anna Éva (2023) A fenntarthatóság megjelenése Magyarország és Spanyolország turizmusmarketing kommunikációjában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A fenntarthatóság megjelenése Magyarország és Spanyolország turizmusmarketing kommunikációjában.pdf] PDF
A fenntarthatóság megjelenése Magyarország és Spanyolország turizmusmarketing kommunikációjában.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap_belső bíráló_2022 Kovács Anna Éva.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap_belső bíráló_2022 Kovács Anna Éva.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (140kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő bge kovács.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő bge kovács.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (259kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom központi témája fenntarthatóság megjelenésének vizsgálata a Magyarországi turizmusfejlesztésben az utóbbi két évtizedben, a marketingkampányokban, az országmárkaépítés során. Mindezeket nemzetközi hasonlatba is helyezve a Spanyolországi helyzettel való összehasonlítás segítségével. A kutatás célja, hogy képet kapjunk a hazai helyzetről, fényt derítsünk arra, hogy mi az, amiben a versenytársainkhoz képest lemaradunk és tudunk-e versenyelőnyre szert tenni a fenntartható turizmus kialakításával. Kutatásom során két interjút készítettem Szégner Zsuzsával és Miklós Istvánnal az Magyar Turisztikai Ügynökség, illetve a Visit Hungary Nonprofit Zrt munkatáraival. Végső konklúziónak elmondhatjuk, hogy Magyarországon egyelőre nem kap központi szerepet a fenntarthatóság kérdése, és várhatóan a következő évtizedben nem is fog. Ahhoz, hogy versenyelőnyt kovácsolhassunk a fenntartható turizmusból hazánkban egy országszintű összefogásnak kell létrejönnie.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fenntarthatóság, országmárka, Spanyolország, turizmusfejlesztés, turizmusmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 18. 15:36
Utolsó módosítás: 2023. Már. 18. 15:36

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet