Karácsonyi Ákos (2023) A közösségi média eszközei a vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Karácsonyi_Ákos_HV5EHF_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (934kB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő_KarácsonyiÁ_kervl.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (318kB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő Karácsonyi Ákos_kervl_DrJevcsákSzintia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (470kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban ismertetem a közösségi médiában rejlő lehetőségeket, azok hatékonyságát, a vendégekre gyakorolt hatását, hogy egyáltalán mennyire tudjuk befolyásolni őket abban, hogy minket válasszanak. Bemutatom, hogy a különböző közösségi média oldalakon milyen eszközöket lehet alkalmazni, legyen szó reklámok, hirdetések, influenszerek bevonásáról. Kitérek a TikTok felületére is, ahol akár ingyen is hatalmas tömegeket tudunk megmozgatni akár egy 1 perces videóval. Ezek mellett az Instagram, Facebook világát is bemutatom a marketing oldaláról.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | közösségi média, marketing, marketingstratégiák, vendéglátás, vendéglátóipar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 18. 15:35 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 18. 15:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |