A közösségi média eszközei a vendéglátásban

Karácsonyi Ákos (2023) A közösségi média eszközei a vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Karácsonyi_Ákos_HV5EHF_Szakdolgozat.pdf] PDF
Karácsonyi_Ákos_HV5EHF_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (934kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő_KarácsonyiÁ_kervl.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő_KarácsonyiÁ_kervl.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (318kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő Karácsonyi Ákos_kervl_DrJevcsákSzintia.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő Karácsonyi Ákos_kervl_DrJevcsákSzintia.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (470kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban ismertetem a közösségi médiában rejlő lehetőségeket, azok hatékonyságát, a vendégekre gyakorolt hatását, hogy egyáltalán mennyire tudjuk befolyásolni őket abban, hogy minket válasszanak. Bemutatom, hogy a különböző közösségi média oldalakon milyen eszközöket lehet alkalmazni, legyen szó reklámok, hirdetések, influenszerek bevonásáról. Kitérek a TikTok felületére is, ahol akár ingyen is hatalmas tömegeket tudunk megmozgatni akár egy 1 perces videóval. Ezek mellett az Instagram, Facebook világát is bemutatom a marketing oldaláról.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: közösségi média, marketing, marketingstratégiák, vendéglátás, vendéglátóipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 18. 15:35
Utolsó módosítás: 2023. Már. 18. 15:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet