Laurinyecz Emese (2023) A vásárlói elégedettséget befolyásoló tényezők vizsgálata a Z, Y és X generáció esetében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Laurinyecz_Emese_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Laurinyecz_emeseSzakdolgozat bírálat_BirinyiJértékelő lap KÜLSŐ új_1 (2).pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (152kB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ új_Laurinyecz_Emese.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (160kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom témája a vásárlói elégedettséget befolyásoló tényezők feltárására épül. Feltételezésem szerint, ezek a tényezők generációnként eltérőek. Habár az egyes generációkon belül is többféle fogyasztói és vásárlói magatartás figyelhető meg, mégis úgy gondolom, hogy a főbb értékek azonosak egy-egy generáción belül. Az előzetes feltételezésem bebizonyítására, vagy esetleges megcáfolására egy primer kutatást fogok elvégezni, online kérdőív formájában.A kutatásom fő célkitűzése, hogy a következő általam megfogalmazott kutatási kérdésekere választ kapjak: Milyen tényezők, és mekkora mértékben befolyásolják a magyar vásárlók elégedettségét A kiskereskedelmi eladók és a magatartásuk mekkora szerepet játszanak a vásárlói elégedettség kialakításában
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | személyes eladás, vásárlói elégedettség, X generáció, Y generáció, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 18. 15:35 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 18. 15:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |