Marketing és termékfejlesztés a politikai kommunikációban

Hornicsár Petra (2023) Marketing és termékfejlesztés a politikai kommunikációban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Marketing és termékfejlesztés a politikai kommunikációban_Hornicsár Petra.pdf] PDF
Marketing és termékfejlesztés a politikai kommunikációban_Hornicsár Petra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ új_Hornicsár Petra.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ új_Hornicsár Petra.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (272kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap KÜLSŐ új_Hornicsár_Honti.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap KÜLSŐ új_Hornicsár_Honti.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (355kB)

Absztrakt (kivonat)

A marketing a termékfejlesztés elválaszthatatlan része. Feladata a folyamatos közvélemény kutatás, információ gyűjtés, ezekből pedig stratégia készítése. Ezenfelül a termék értékesítésében és megjelenésében is szerepe van, a média pedig nagy mértékben segíti a politikát, hogy a szavazókat befolyásolja politikai termékről alkotott véleményükben. A kutatásaim és elemzéseim során megfigyelem és párhuzamot vonok a marketing és a politikai marketing között. Dolgozatom a politikai kommunikáció hatását elemzi a fogyasztókra nézve. Elemzésemben azt vizsgálom, hogyan lehet a megfelelő terméket kialakítani. Kutatási kérdésemben arra keresem a választ, hogyan lehet kialakítani a fogyasztó számára az ideális terméket. Ehhez szükséges megvizsgálni a tájékozódási forrásaikat, mitől lesz népszerű egy közösségi oldalon lévő bejegyzés, illetve hogyan tud egy párt vásárlásra ösztönözni fogyasztókat

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dobó Róbert
Belső
egyetemi tanársegéd; Közgazdasági és Üzleti Tudományok Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kommunikáció, közösségi média, marketing, politika, termékfejlesztés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 18. 11:37
Utolsó módosítás: 2023. Már. 18. 11:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet