Hornicsár Petra (2023) Marketing és termékfejlesztés a politikai kommunikációban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Marketing és termékfejlesztés a politikai kommunikációban_Hornicsár Petra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ új_Hornicsár Petra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (272kB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő lap KÜLSŐ új_Hornicsár_Honti.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (355kB) |
Absztrakt (kivonat)
A marketing a termékfejlesztés elválaszthatatlan része. Feladata a folyamatos közvélemény kutatás, információ gyűjtés, ezekből pedig stratégia készítése. Ezenfelül a termék értékesítésében és megjelenésében is szerepe van, a média pedig nagy mértékben segíti a politikát, hogy a szavazókat befolyásolja politikai termékről alkotott véleményükben. A kutatásaim és elemzéseim során megfigyelem és párhuzamot vonok a marketing és a politikai marketing között. Dolgozatom a politikai kommunikáció hatását elemzi a fogyasztókra nézve. Elemzésemben azt vizsgálom, hogyan lehet a megfelelő terméket kialakítani. Kutatási kérdésemben arra keresem a választ, hogyan lehet kialakítani a fogyasztó számára az ideális terméket. Ehhez szükséges megvizsgálni a tájékozódási forrásaikat, mitől lesz népszerű egy közösségi oldalon lévő bejegyzés, illetve hogyan tud egy párt vásárlásra ösztönözni fogyasztókat
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kommunikáció, közösségi média, marketing, politika, termékfejlesztés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 18. 11:37 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 18. 11:37 |
Actions (login required)
Tétel nézet |