Az online kommunikációs eszközök működése az iSTYLE példáján keresztül

Fülöp Patrik (2023) Az online kommunikációs eszközök működése az iSTYLE példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Fülöp Patrik szakdoga.pdf] PDF
Fülöp Patrik szakdoga.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (950kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ új_Fülöp Patrik.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ új_Fülöp Patrik.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (272kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap Fülöp Patrik.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap Fülöp Patrik.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (265kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom témaválasztását a jelenlegi munkámból fakadó érdeklődés adta. Kíváncsi voltam az online kommunikációs eszközök működésére és, hogy ezeket miképpen használják a cégek. Célom volt, hogy egy átfogó képet adjak a vállalatok B2C kommunikációban használt elemeiről, ezeknek a működéséről és, hogy mire is jók ezek. Emellett szerettem volna megtudni, hogy a modern kor fogyasztói körében létezik e még márkahűség, ha nagyobb értékű sokat használt elektronikai cikkeikről van szó, illetve, hogy mik azok a tényezők, amik ezeket befolyásolják.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-marketing - elektronikus marketing, keresőoptimalizálás, marketing, marketingkutatás, vállalati marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 18. 11:37
Utolsó módosítás: 2023. Már. 18. 11:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet