Fülöp Patrik (2023) Az online kommunikációs eszközök működése az iSTYLE példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Fülöp Patrik szakdoga.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (950kB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ új_Fülöp Patrik.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (272kB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő lap Fülöp Patrik.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (265kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom témaválasztását a jelenlegi munkámból fakadó érdeklődés adta. Kíváncsi voltam az online kommunikációs eszközök működésére és, hogy ezeket miképpen használják a cégek. Célom volt, hogy egy átfogó képet adjak a vállalatok B2C kommunikációban használt elemeiről, ezeknek a működéséről és, hogy mire is jók ezek. Emellett szerettem volna megtudni, hogy a modern kor fogyasztói körében létezik e még márkahűség, ha nagyobb értékű sokat használt elektronikai cikkeikről van szó, illetve, hogy mik azok a tényezők, amik ezeket befolyásolják.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-marketing - elektronikus marketing, keresőoptimalizálás, marketing, marketingkutatás, vállalati marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 18. 11:37 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 18. 11:37 |
Actions (login required)
Tétel nézet |