A közösségi média használata egy egyetemista célközönséggel rendelkező márka életében

Gyöngyösi Diána (2023) A közösségi média használata egy egyetemista célközönséggel rendelkező márka életében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Gyöngyösi Diána_H3CQ03_SZD_2022_2023_1.pdf] PDF
Gyöngyösi Diána_H3CQ03_SZD_2022_2023_1.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Gyönygyösi Diána ÚJ Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ2022 dec.pdf] PDF
Gyönygyösi Diána ÚJ Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ2022 dec.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (190kB)
[thumbnail of GyöngyösiDkülső.pdf] PDF
GyöngyösiDkülső.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (142kB)

Absztrakt (kivonat)

Ahogy a kommunikáció egyre inkább az online térbe kerül, a marketinget felváltja a kétirányú információáramlás és a marketingesek és a potenciális ügyfelek valós idejű válaszai. A geológiai határok összemosódnak, és a kommunikációs környezet úgy változik, hogy sokan kapcsolatba lépnek egymással, és egyénként kezelik egymást, függetlenül attól, hogy egy vállalat vagy egy márka részei. A dolgozatom során szeretném bemutatni milyen az egyetemisták közösségi médiafogyasztása egy konkrét vállalaton keresztül, ahol már egy ideje dolgozom, így releváns információkkal és tapasztalatokkal tudok szolgálni.Szeretném bemutatni az étrend-kiegészítők világát, először a bölcsőjét: az USA-t, azután az európai majd a magyarországi piacra és a versenytársakra térek át. A közösségi média sok előnyét és hátrányát ismeri ma már szinte minden internet használó, viszont korosztálytól és életkor függően változhatnak a fogyasztási szokások. Szeretném bemutatni a dolgozatomon keresztül egy olyan márkának a történetét és termék evolúcióját, amely (a tapasztalataim szerint) az egyik legnehezebben megfogható célközönségnek bizonyuló célközönségnél az étrend-kiegészítők között piacvezető volt. Megismerhetjük a cég nézeteit a márkáról egyenesen a volt marketing vezetőtől, aki mára már az ügyvezető igazgató.A primer kutatásom során szeretném feltárni mennyivel különbözik a fogyasztó véleménye a termékről, és a cég látásmódja. Ennek az eszköze egy kérdőív lesz. A közösségi médiák, amit a cég alkalmaz megfelelőnek bizonyul-e a célcsoport elérésében Az ügyvezető igazgatónk arról is mesél hogyan próbálkoztak a múltban, milyen médiaeszközökkel és elmeséli mi hozta el az áttörést. Szeretném azt is bemutatni miért van jó hatással a közösségi média a fiatalokra. Mik a jó oldalai, hogyan tud egy reklám szórakoztatni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Papp Judit
Belső
Mestertanár; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: étrend-kiegészítők, közösségi média, közösségi média hasznossága, közösségi média lehetőségei, marketingkommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 18. 11:37
Utolsó módosítás: 2023. Már. 18. 11:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet